nu e jag här

kom precis hem från skolan...och nu är det äntligen fredag!  hade so prov nyss och har ärligt aldrig haft g i so,så blir antagligen ig på detta osså. men man kan ju alltid hålla tummarna. *suck*   jag är smart,men jag orkar inte visa det helt enkelt. kan det jag tycker är viktigt i alla ämnen, de andra kan dra åt helvete iallafall när de handlar om sånt som var förr. jag lever i nuet , liksoom.. this is my life bitches!!

lärde mig föresten skriva jag <3 dig på kinesiska från en kompis idag,bah sååå coolt ;) //blondie

Kommentarer
Postat av: chinagirl

det betyder egentligen jag hjärta du, men de va jättefint skrivet iallafall :)

2010-01-29 @ 14:56:46
Postat av: e S o h l b e r g

Haha va roligt att kunna skriva något på de språket :D

2010-01-29 @ 14:59:39
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin stil ja vill också kunna skriva de du kan lära mig hehe kram jonte

2010-01-29 @ 16:11:12
Postat av: Freddie

tack.. jodå lite trött efter en jobbig vecka med massa värk.

Hoppas provet gick bra då :)

2010-01-29 @ 16:55:56
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha coolt min kompis är också kines kram jonthe

2010-01-30 @ 00:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0