svaren som ni bara väntat på!! ;)

har du många läsare på denne blogg?=9 För att vara nya i bloggvärlden så kan man säga att vi har rätt många läsare, och mer kommer det absolut att bli i våran blogg! Vi har runt 500 varje dag.


- Varför starta ni en blogg tsm ?
Brownie; Vi båda har två egna privata bloggar, men vi kände att vi ville ”börja om på nytt” och visa världen vad vi gör på dagarna osv. Ännu roligare om man är två som bloggar för det
resulterar ju självklart i mer bloggning och mer läsning för er. Skitroligt att så många gillar våran blogg! ;);)


vad tycker du om storbloggarna?
Brownie: Jag följer bara Kenza och Kissies blogg och jag tycker dom verkar helcoola. Kissie är ju absolut inte så där ”elak och bitchig” som en del säger och verkar tro. Det är ju bara en roll rigth? ;) blondie: jag tycker faktiskt dom är riktigt bra,iallafall endel . det är coolt att vanliga människor kan bli så stora för att skriva om sin dag tillexempel. jag kollar in på dom ibland och då äre typ kenza,paow,dessie,kissie:)


en fråga kommer här, vilken är din favoritblogg?
Brownie: www.famousgirlz.blogg.se är en storfavorit! <3 blondie: jag håller så med dig, den är bara bäst;)


framtidsyrke?
Brownie: en sak som ni kanske inte visste är att vi älskar att sjunga väldigt mycket! Hihi.. Artist. Kunna leva på sin musik. Eller bartender i ett VARMT LAND!! blondie: artist helt klart! sen skådespelerska kanske;)



Pinsammaste händelsen?
Brownie: Det skulle nog vara när jag gick ur Mq häromdagen och helt plötsligt började det pipa och ALLAAA kollade på miiig! Gud va pinsamt.. blondie: hahaha,de va bara sååå pinsamt de! det pinsammaste jag har gjort håller jag föresten för mig själv,sorry.



Värsta jag gjorde bort mig på fyllan?Brownie
: Its a secret, you will never know! ;)  blondie: jag brukar inte bli så jättefull men har ju haft mina dagar.kommer dock aldrig ihåg,dagen efter..men va folk har berättat vet jag inte äns om jag ska tro på ,så svarar inte på detta;)


Hur hög är eran IQ?
:P Brownie: oj oj oj.. Den är högre än vad ni kan tro. Vi är rätt smarta. Hihi. blondie: hahaha vilken fråga, iq;n är antagligen högre än din iallafall... Woooops hihih..


Vad gillar ni för musik? :) Brownie:
Vi gillar det mesta faktiskt, allt ifrån partymusik till dansband. Eller nja, absolut INTE dansband.¨ blondie : jag gillar mest pop, men rock&party står högt upp på listerna dom också!


varför heter eran blogg famousgirlz och vem utav er kom på det? :)
Brownie: För att vi helt enkelt är berömda. Det var Blondie som kom på det braiga namnet! blondie: ja,berömda tjejer! nej,vi kom faktiskt på det tillsammans..jag kom ungefär på famous och hon på girlz, sweeet ^^


får man stämma träff me er tjejer kram jonte.
hahah .. Absolut! Det är bara att hitta oss på stan igen. Kram


tjänar ni pengar på eran blogg?:)
- blondie: den här bloggen har vi haft i fyra 4 dagar,och vi har den inte för att tjäna pengar..vi har redan pengar, men ooom de skulle bli så att vi började tjäna någon gång skulle det absolut inte skada med några extra hundralappar.hihi


har ni pojkvänner?
blondie: njaa,kanske ^^ brownie: det vet man aldrig. Jag och han är mer vänner.hehe.


Favorit affär?
blondie: jag handlar oftast på gina tricot,hm , nelly.com & zara. brownie: gina tricot, topshop, hm.


Om ni fick träffa vem ni ville död eller levande vem skulle ni då träffa?
blondie: jag har faktiskt träffat alla jag vill träffa,eller föresten..michael jackson. Brownie: samma här! Fast jag skulle nog säga en legend som johnny cash eller Elvis. kanske victoria silverstedt... ;)


Dröm resemål? Brownie: ALLT som är varmt. Helst thailand, grekland, grancanaria eller något sådant spännande. Det hade inneburit PARTYYYY.. blondie: thailand lätt!:) hihi


vad tycker ni om de stora bloggarna?

blondie:

- Blondinbella? jag tycker att hon är en sjukt bra bloggare,men brukar inte kolla in där så ofta.
- Kenza? hoon är också sjukt bra, skulle gärna ta hennes jobb på mtv ;)
- Kissie? jag läser hennes blogg för den är så sjuk,man vet ju hur ironisk hon är men ibland framstår hon som  helt jävla sjuk i huvudet..sorry haha.
- Paow? paow är en bra bloggare, som jag läser rätt ofta,hon verkar mer snäll än vissa andra,hih;)
- Amir? hans blogg kollar jag nästan aldrig men han är säkert en bra bloggare;)

brownie:

- Blondinbella? Kollar inte in så ofta men hon verkar ha fötterna på jorden.
- Kenza? Bloggar riktigt bra och verkar huur söt och snäll som helst juu.
- Kissie? Haha samma svar där typ, kul typ!
- Paow? Verkar vara väldigt snäll tjej. Söt blogg!
- Amir? Nja.. ingen blogg ja fastnat för direkt. Men helt okej bloggare. ;)



Dröm kille?
blondie: alltså.. hmm. då får de va nån som är snygg&rolig, älskar mig för den jag är,vara underbar, och håller sig till mig. brownie: Samma svar där. Väldigt omtänksam också. En grabb som har fötterna på jorden och inte uppe i ett träd. Leonardo Dicaprio är sjuuukt snygg i titanic! ♥


tar den frågan ni skrev men ja vill veta hur sminkar ni er?
blondie: det är olika,fondation,maskara svart/vit kajal ljusa leppstift eller läppglans, ögonskuggor,puder..det beror på:) brownie: brunkräm och puder, sen tar jag massa rouge, maskara kajal-svart eller vit, men jag föredrar viit. Läppstift och massa annat. ALLT.


vet att ni kanske inte är storbloggarna o så.. men om man kommer fram till er på stan om man ser er får man det eller? :D
ja självklart får ni det!vi tycker att det är jätte kul det har faktiskt kommit fram några stycken och igår var de två killar som kom fram och ville ta kort med oss också...frågan är om det var för bloggen,eller om dom tyckte vi var så snygga?


Favoritfärger?
blondie. självklart rosa&lila.. o turkos är snyggt med!


Är ni verkligen femton år gamla?
ja, det är vi.men ålder är bara en siffra. Rynkorna väntar vi med ett tag
tack!


Är ni seriösa när ni skriver ni verkar rätt egenkära!!;) :)
vi är vi,ta de eller ha de!(:


var fick ni era fina utseéenden ifrån?
kropparna är köpta på bodyshop & ansiktet på åhlens;)!


hur får man så bra självförtroende som er och endel andra bloggare? -
det handlar om att tro på sig själv,att hitta sig själv. för endel tar de längre tid att göra det, endel blåsta människor som snackar skit om en osv. andra har de me sig eller lär sig tro på sig själv och får de me tiden =) alla är bra som dom är!


hur långa är ni?
blondie är 1.63 och brownie är 1.69 ungefär!


är de inte tråkigt att ni festar när ni är för små för att få gå på krogen hela tiden? hah;p
i med att vi aldrig har varigt på krogen vet vi inte riktigt hur de är där,men hemmafester är mysiga och sjukt roliga. ^^


hur kan man vara så osmart att slänga sin kamera i en papperskorg? gillar er blogg men undra bara;)
- hahahhaa, jag vet inte.. jag var inte precis nykter ?


Ni verkar ha bra med självförtroende :) hur komr det sig och har ni ngt bra råd till de i er ålder som inte har det? -
de gäller att hitta sig själv. endel känner att dom förändras om dom inte tycker som dom tyckt innan,men de är bra att känna sig snygg och fresh, och duktig..de kommer man långt på!alla kan,you know!


Vad är det pinsammaste som hänt för er? -
blondie:svår fråga,jag tror brownie har något roligare svar på den!;) brownie: Om ni läser svaren där uppe så.;)


favritdjur?
blondie: aw,älskar djur,framförallt delfiner faktiskt:o. fast när jag flyttar hemifrån ska jag köpa en liten katt eller en chiwawa som jag kallar dom,en sån liten ni vet. brownie: Katter mjaooo!! ♥


varför började ni en blogg där båda skriver ist för en ?=)
en istället för en? antar att du menar en istället för två,och de är för vi tillsammans vill dela med oss om våra liv.hihi! förlåt,om de råkar bli att vi svarar på samma komentarer..men vi båda är ju så snälla och vill svara er, och då kan de lätt bli så,hope it's fine!

Kommentarer
Postat av: maria

okej, vad kul (: ska till gymmet ^^ dd? :)

2010-01-27 @ 16:49:06
URL: http://mmariiiia.blogg.se/
Postat av: eLi

sv : ja tycker du har en snygg header! :D

2010-01-27 @ 16:49:42
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej:D

2010-01-27 @ 16:59:01
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att ni svarade nu efterlängtat hehehe kram jonte

2010-01-27 @ 17:00:42
Postat av: M

1000-2000 :)

2010-01-27 @ 17:01:29
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Pam:)

Sv: jag vet inte ;D

2010-01-27 @ 17:14:26
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Anonym

yeeeey tänkte de:D

2010-01-27 @ 17:19:48
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

sv: okej, vilken film såg du? :D <3

kram

2010-01-27 @ 17:26:49
URL: http://idoljulia.blogg.se/
Postat av: Agna

Jag ska plugga och spela the sims 3 haha xD

Själv då? :)

2010-01-27 @ 17:55:53
URL: http://moonkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow många frågor! vad kul:D

2010-01-27 @ 18:05:24
Postat av: cecilia

500 per dag är då inte dåligt... dela med er ;)



tack så jätte mkt, glad jag blir!



idag har det inte hänt så mkt, skola, lite stan & ikväll blir det chill. händer hos er?

2010-01-27 @ 18:16:13
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: syl

ja det blir väl bättre :) men har sjukt ont i magen

2010-01-27 @ 18:18:02
URL: http://sylwiia.blogg.se/
Postat av: eeee

filmen & boken äe asbra !



ahadu :)

aah det äe bara bra, sj ? <3

2010-01-27 @ 18:48:42
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: jennifer :)

tack :)!

jo, de är bara bra!

kram! :D

2010-01-27 @ 18:52:31
URL: http://yourlifesuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0