bio and goodnight

hello cuties

jag vet inte om ni är blonda och tröga som mig- men frågestunden är inte slut,förän vi överstryker den,så fortsätt att ställa massor av roliga frågor, det är sjukt gulligt av er :*
( sen ,vet jag att ni är väldigt nyfikna över oss, så nu har ni ju verkligen chans att passa på och fråga ..? haha )

filmen jag och massa andra sötnosar såg idag på bio var då avatar...jag& brownie fick gratis läsk&popkorn,för vi var så söta..2dje gången det blev så nu!och samma kille i kassan som bjöd oss;)  jättebra film enligt mig , och brukar oftast ha rätt,hihi ^^  killarna tyckte också om den,så alla tjejer och killar som inte sett den,spring iväg oh gör de nuuuu!! eller,det är ju ni som går miste om något annars, precis som ni gör om ni inte forstätter läsa våran blogg!fast de vet vi ju att ni gör. påtal om något annat,mamma ringde precis;

M- hej gumman, ska du inte sova snart?

jag - hehe jo absolut

M - du måste komma i tid imorgon du har syslöjd,och de blir din första sådan lektion sen 2007.

jag - KLICK


jag allvarligt dööööööör.. borde gått dit tidigare,har ju liksom haft min egna sovmorgon på tisdagar..är man blond så är man...nejmen nu måste jag få g,eftersom jag ska vara så duktig och försöka komma in på något gymnasie nästa år. god luck!  dööh, blev på sjukt dåligt humöör..*suck*  / blondie

good night and sweet dreams/good morning maybe? everybody.

Kommentarer
Postat av: jonte

godnatt sov så gott o ja kanske drömmer om några... kram jonte

2010-01-26 @ 00:22:41
Postat av: Anonym

godnatt snyggingar

hoppas ni får en fin dag imorgon;)

kram elise!

2010-01-26 @ 00:39:12
URL: http://skriver den i epost.. privat;)
Postat av: Liten

SV: Tack tjejer, vad öta ni vrkar vara lycka till med er blogg nu! Kram Liten

2010-01-26 @ 01:17:26
URL: http://redhotbloodedwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-26 @ 04:52:46
Postat av: Anonym

hahaha lyx ni har då!

2010-01-26 @ 14:29:47
Postat av: jonte

saknar er kram jonthe ring mig dåå

2010-01-26 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0