im aaaaaawake

Hej cuties! Vaknade nyss och det är ett mirakel om man tänker på när jag brukar vakna, hihi. Skönt att må bra idag iallafall.. ;) Förlåt för jättedålig bloggning på senaste men vi har nu skaffat egna bloggar så tiden går mer åt de, och eftersom vi inte har all tid i världen så ja. Hehe! ♥ Nu tänkte jag (mamma) fixa frukostbuffe så nu ska ja käka och idag väntar inget mindre än solning, för vem vill se ut som ett lik nu på vintern? Aja, jag tycker inte det är speciellt fint,inte på mig iaf. Så här ska nu solas! Ikväll kanske de blir tjejkväll, ja orkar inte vara hemma idag förstår ni. Ha en sjukt bra lördagsmorgon tjejer/killar. :-)

Kommentarer
Postat av: rosemarie

Hej, hur har din fredagkväll/lördagsmorgon varit? :)

kram

2010-02-06 @ 13:25:12
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0