hihi

sorrryyy för dåligt bloggande. har inte vart hemma på hela dan but here i am. hade sång och även träffade vi nåra läsare idag, jonthe,oskar m.m tog en fika, och hade det trevligt! hoppas ni alla mår bra ,det gör jag iallafall =)

hur snygg är inte han här från skala 1-10 ?  <3 fast ska jag va ärlig var han snyggare när han va lite yngre än de där ^^ whatever, alla blir gamla....utom jag?

haha,oman kan ju alltid önska att han var som i ''a cinderella story'' eller ''one tree hill'' in real life..eller inte,det hade ju varit för bra? haha.. men samtidigt lite bad guy. jag är sjuuukt trött och måste sova. ( 02.14,uppdaterade ett inlägg ja skrev förut, som var en rad långt) men jag lovar att höra av mig imorgon. den här bloggen ska nå solen en vacker dag..visst är ni med? ♥   goodnight and big love/ blondie

Kommentarer
Postat av: Laila

kul med lite läsarfika :D

2010-02-04 @ 00:00:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: sussie

visst är han fin ja! men vad gör du uppe nu,när du har skola imorgon?antar att du har sovmorgon! :-) "brownie"sover som en stock här hemma haha kram hennes mamma susanne.

2010-02-04 @ 02:18:09
Postat av: Daniel

ååååh 10+++++++++!!!

2010-02-04 @ 08:42:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0