;)

Hej my lovely friends!♥ Har precis kommit hem från stan med min söta vän Alexandra, vi har fikat massa gott och shoppat! såklart gav mig mamma pengar till fika och kläder, hihi. Nu har jag precis gjort i ordning mig en räkmacka och hur smarrig ser den inte ut? Muuums, och det är bra för min kropp också. Behöver lite nyttigheter efter allt festande! ;)  Nu tänkte jag ta de lite lugnt och imorn blir det paaartyy med blondie och massa andra randoms som jag verkligen ser fram emot. Vi ska åka limousin imorn! (a) Pusssss


Den här fina kavajen fick jag med mig hem idag! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh snygg!! :D<3 god mackan ser ut också:):) /emma

2010-02-04 @ 18:00:11
Postat av: jonte

fint hoppas du hade kul de verkade du ha iallafall kram jonte

2010-02-04 @ 18:07:56
Postat av: Erica

jodå, det är bara bra! :)

hur är det själv?

kram

2010-02-04 @ 21:40:44
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0